Wow, wirklich schön gemachter 128! Meinen Glückwunsch!
Aber, was ist zwischen posting 05.2010 bis jetzt passiert? Aus einem 4-Türer mit ausgestellten Kotflügeln, wurde ein 2-Türer
mit Kunststoffverbreiterungen?
Wow, wirklich schön gemachter 128! Meinen Glückwunsch!
Aber, was ist zwischen posting 05.2010 bis jetzt passiert? Aus einem 4-Türer mit ausgestellten Kotflügeln, wurde ein 2-Türer
mit Kunststoffverbreiterungen?
Wow, wirklich schön gemachter 128! Meinen Glückwunsch!
Aber, was ist zwischen posting 05.2010 bis jetzt passiert? Aus einem 4-Türer mit ausgestellten Kotflügeln, wurde ein 2-Türer
mit Kunststoffverbreiterungen?
Genau das habe ich mir auch gedacht.
Klär uns auf!
Oliver
Mate, you call this resurrection? WTF - This was more of a " how do I mutilate a car". What a transformation.
Anyway, I can see you next project popping up: "How do I build my own 128 from scratch" - LOL.
BTW: Nice job!
i dont speak german ,but i think you ask for this pics
plastic hood and trunk
this was a donor car
Exactly what i was asking for...
Great work you are doing!
Wow, you don't seem to be afraid of ANYTHING!
Congrats, great car.
That's amazing! What a transformation. I was wondering why you did not do the wing extensions in sheet matal.
Anyway great looking vehicle!
Oliver
i wanted the car look like former group 2 in '70...like trivellato cars they all had similar extensions
wow...that's awesome ...last time I saw someone making a two-door car from a four-door car was at West coast custums (it was a Mercedes Benz)...but yours is much more beautyful
I would like to do something like this with my A112 body, but it's too expensive when you are still at school... but one day I'm gonna make it as beautyfull as your car is
Greetings Lucas
...ehm, just speaking about conversions and mutilations of cars.
To expand on this "resurrection" business a little, here is the resurrection of Mr Franksteins sick brother - going over the top and taking the extra mile - LOL:
A rear wheel drive version of a 128 sedan. (Jeeez, this guy must be bored to death)
Enjoy!
However, I prefer the conversion of a 128 Sedan into a hot Rally.