mooi oranje !
(und mit AHK!)
mooi oranje !
(und mit AHK!)
Zitat von gereonstimmt, das hilft manchmal
By the way, there is a mistake in the document, in the Camber description TOP RIGHT and TOP LEFT should be opposite (means Top Right picture shows negative Camber)
die aussies habe schon länger probleme mit links und rechts, fahr da mal ne stunde in einen kleinstadt ohne von einen angefahren zu werden.....
übung macht den meister ?
mit bildern / with pictures
the figures given are for the original set up , as you mount wider tires in conjuction with lowering and / or stiffening the suspension , the figures may varie
hence wider tires cause more drag , you will have to compensate by lowering the value of toe out to create a drivable situation.
i think it is wiser to aproach a seasoned A112 driver with a wider knowledge in this field as there some in the coppa mille for instance.
or abbi schmidt for i understand he is a master in this topic (A112) , perhaps you could send him a personal note with a question which dates whould apply to your set up.
mostly under load is 80 kg on the driver seat and 40 kg on the passenger seat as a compromise to all user conditions.
if you drive only in a driver no passenger configuration , take your own weight on the driver seat to simulate actual driving load.
sturz is camber , nachlauf is toe out
belasted is under load , leer is empty.
edith says : nachlauf is caster.
keine experten meinungen ?
der junge mann möchte gerne wissen welchen sturz und nachlauf wir empfelen...
das mit den klammotten in italien kaufen ist so eine sache , ich habe einen freund dazu angestiftet auf einen neuen 500 er kombi zündverteiler zu bieten da selten (wegen neu)
kostet 98 euro, kann mann nichts schlechtes zu sagen , aber die versandkosten an seine deutschen postadresse 32 euro !!!
päckchen unter 2 kilo.......
jetzt weis ich wo die maffia abgeblieben ist , die sitzen bei der italienischen post.
auf dem foto ist aber eine zweite serie abgebildet, sollen die blinkergläser für den sein ?
ausser aussereheliche....
danke !
aaaah....ok.
ist der kopf mit folgender nummer von einem 125 spezial und taugt der was ?
FIAT 11
125B000 S62
4208339
bei camko kann mann nockenwellen aufspritzen und nachschleifen lassen , bei fiat 500 motoren hält es.....